nase en dravce2

nase en sovy2

Odoslaním formulára vyjadrujem súhlas so zasielaním spravodaja RPS a iných informácií o RPS tu. Okrem ochrany vtáctva, je aj ochrana vášho súkromia pre nás jednou z najvyšších priorít. Toto oznámenie o spracúvaní osobných údajov vysvetľuje, aké osobné údaje budeme spracúvať, akým spôsobom, prečo ich spracúvame a komu sú osobné údaje poskytnuté alebo sprístupnené. Preto si toto oznámenie prečítajte pozorne. Súhlasím so spracovaním svojich osobných údajov v informačnom systéme RPS v rozsahu tu.

Obchodné podmienky a reklamačný poriadok

Obchodné podmienky

Na Vašu objednávku sa vzťahujú nasledovné obchodné podmienky, ktoré sa môžu čas od času meniť.

Zaregistrovanie zákazníka

V našom eshope môžete nakupovať len po zaregistrovaní.  Zaregistrovaním získate:

  • informácie o stave vybavovania Vašich objednávok
  • prehľad doteraz zakúpeného tovaru
  • pravidelné informácie o novinkách a akciách
  • možnosť využívať personalizované služby

Registrácia v eshope

Pri prvom nákupe v eshope je potrebné vyplniť registračný formulár, ktorý obsahuje údaje nevyhnutné pre vybavenie Vašej objednávky. O vytvorení účtu budete informovaný mailom, ktorý obsahuje Vaše užívateľské meno a heslo. Novovytvorený účet je potrebné aktivovať kliknutím na zaslaný link. Pridelené meno a heslo si môžete zmeniť v sekcii Vaše údaje.

V prípade, ak si budete priať tovar poslať poštou, bude tovar poslaný na adresu zadanú pri registrácii. Ak chcete aby bol tovar doručený na inú adresu, zadajte ju ako "Dodaciu adresu".

Registráciu v eshope nie je zhodná s registráciou užívateľa na webovej stránke. Registrácia v eshope musí obsahovať pravdivé údaje potrebné pre vybavenie objednávky.

Ceny

Všetky ceny tovaru a služieb sú uvádzané vrátane zodpovedajúcej DPH. Nie sme platcami DPH.

Akciové ceny sú platné do dátumu uvedeného v detailoch titulu alebo do vypredania zásob.

Objednávanie tovaru

  1. V úvodnej časti eshopu si vyberte kategóriu tovaru, ktorý chcete nakupovať.
  2. Pri kúpe tovaru kliknite myšou na obrázok košíka s nápisom „pridať do košíka“ a tovar bude vložený do virtuálneho nákupného košíka. 
  3. Ak chcete pokračovať v nákupe, kliknite na možnosť „Pokračovať v nakupovaní“. Ak chcete nákup uzavrieť, zvoľte možnosť „Zaplatiť“ – ak ešte nie ste zaregistrovaný, je potrebné vyplniť pripravený registračný formulár.  V prípade, ak máte záujem platiť bankovým prevodom, je potrebné vyplniť údaje aj o Vašom bankovom účte.
  4. Skontrolujte dodaciu adresu, následne vyberte spôsob dopravy a spôsob platby.
  5. Po záväznom potvrdení objednávky dostanete okamžite spätné potvrdenie o prijatí objednávky na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli. Zároveň bude Vaša objednávka archivovaná v sekcii Vaše údaje, do ktorej budete mať prístup len Vy po prihlásení.

Spôsob dodania tovaru

Tovar posielame poštou formou balíkovej dobierky, prípadne doporučenou zásielkou.

Dodacia lehota je uvedená pri jednotlivých tovaroch, zvyčajne tovar expedujeme do 48 hodín od uhradenia ceny v prípade, ak sa rozhodnete platiť bankovým prevodom, resp. od objednávky, ak tovar objednáte na dobierku. K tejto dobe treba pripočítať bežne 1-3 pracovné dni, ktoré trvá doručenie titulu k vám Slovenskou poštou.

K cene tovaru sa spravidla pripočítava poštovné a balné 3€ (vrátane DPH). Ak je hmotnosť objednaného tovaru vyššia a tým sa zvýši aj cena poštovného, bude k cene tovaru pripočítané reálne poštovné, podľa sadzobníka Slovenskej pošty. Rovnako podľa sadzobníka bude pripočítané aj poštovné v prípade zásielok do zahraničia.  

Ak Vám tovar alebo oznámenie o uložení na pošte nebolo doručené ani do 7 dní po našom e-maili o expedícii, kontaktujte prosím svoju dodávaciu poštu aj nás. Bližšie informácie o Vašom balíku a možných dôvodoch nedoručenia Vám po preverení následne poskytneme e-mailom.

O prijatí objednávky, o prijatí platby, o zaslaní balíkovej dobierky, resp. o pripravenosti tovaru na sobný odber budete informovaný mailovými správami. Stav vybavenia Vašej objednávky si môžete kontrolovať v sekcii Vaše údaje.

Spôsob platby

  1. Dobierka.
  2. Prevodný príkaz - platba vopred.

Informácie k platbe vopred Vám budú zaslané mailom. Faktúru ako daňový doklad obdžíte pri dodaní prevzatí tovaru. Ak sa rozhodnete platiť formou prevodného príkazu, nezabudnite vyplniť v registračnom formulári údaje o Vašom bankovom účte. V opačnom prípade Vás eshop požiada o doplnenie chýbajúcih údajov - kliknite na obrázok košíka "Dodacia adresa" a "Upraviť adresu", čím sa vrátite  do registračného formulára, kde doplníte číslo Vášho účtu.

Reklamačný poriadok

Záručná doba a reklamácia tovaru

Na všetok predávaný tovar je poskytovaná zákonom stanovená záručná doba 24 mesiacov (12 mesiacov v prípade bazárového tovaru) a začína plynúť dňom prevzatia tovaru zákazníkom, ak nie je uvedené inak.

Ochrana dravcov na Slovensku ručí zákazníkovi za:

  1. dodržanie ceny, ktorá bola platná v čase odoslania objednávky zákazníkom
  2. dodanie tovaru tak, aby nebol poškodený
  3. dodanie tovaru v takom množstve a sortimente, v akom bol uvedený na objednávke
  4. priloženie daňového dokladu, ak si zákazník neprial inak

Ochrana dravcov na Slovensku nenesie zodpovednosť za:

  1. oneskorené doručenie tovaru zavinené doručovateľom
  2. oneskorené doručenie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa
  3. poškodenie zavinené doručovateľom; viditeľne poškodený tovar (poškodený obal balíka a pod.) nepreberajte!
  4. obsahovú náplň tovaru (obsahová náplň knihy, časopisu, ...)

Nekompletnosť zásielky alebo poškodenie tovaru je nutné oznámiť do 48 hodín od prevzatia zásielky e-mailom na adresu This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. alebo telefonicky v pracovné dni na 02/55573440, alebo 0911 882626. Neskoršie reklamácie nekompletnosti zásielky alebo mechanického poškodenia výrobku nemusia byť uznané.

Ak chcete zakúpený tovar reklamovať, vopred nás prosím kontaktujte (kontakty). Reklamovaný tovar (najlepšie až po dohode s nami) zašlite prosím na adresu Ochrana dravcov na Slovensku, Trhová 54, 841 01 Bratislava, prípadne doručte osobne do nášho sídla. 

Odporúčame Vám tovar zaslať ako balík doporučenou zásielkou. Tovar nám prosím neposielajte dobierkou. Do balíka priložte kópiu daňového dokladu, ktorý sme Vám poslali s tovarom a kópiu ústrižku od doručovateľa.

Po obdržaní reklamovaného tovaru Vás budeme bezodkladne kontaktovať e-mailom alebo telefonicky a dohodneme sa s Vami na rýchlom vyriešení problému: reklamovaný tovar Vám vymeníme kus za kus, prípadne iný, ktorý si vyberiete (do hodnoty reklamovaného tovaru) alebo Vám vrátime peniaze. Reklamácia bude vybavená v čo najkratšom čase, najneskôr však do 30 dní od prijatia reklamovaného tovaru.

Poštovné nevraciame, rovnako ani poplatky na doručenie reklamovaného tovaru. Pri bazárovom tovare nie je možné reklamovať poškodenie, ktorého sa zľava týka.

Stornovanie objednávky

Ak si prajete zrušiť Vašu objednávku, ktorá ešte nebola vybavená, čo najskôr nás prosím kontaktujte (kontakty) a uveďte číslo Vašej objednávky. Ak už bola Vaša objednávka zaplatená, peniaze Vám vrátime najneskôr do 10 pracovných dní na účet, z ktorého ste zaplatili.

Zároveň si vyhradzujeme právo stornovať Vašu objednávku na tovar, ak Vám ho už nebudeme schopní dodať z dôvodu jeho vypredania alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode, pokiaľ sa s Vami nedohodneme na náhradnom plnení. O stornovaní objednávky Vás budeme bezodkladne informovať telefonicky alebo e-mailom. V prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti Vám budú finančné prostriedky vrátené do 10 pracovných dní na účet, z ktorého ste zaplatili, pokiaľ sa nedohodneme inak.

Vrátenie tovaru

Všetok tovar zakúpený v eshope Ochrany dravcov na Slovensku môžete bez udania dôvodu vrátiť do 7 pracovných dní od prevzatia tovaru. Odstúpiť od zmluvy je nutné preukázateľným spôsobom (písomne, e-mailom). Toto právo Vám vyplýva z § 12 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri zásielkovom predaji (zákon č. 108/2000 Z.z.). Neskoršie odstúpenie od zmluvy už nie je možné.

Tovar je nutné zaslať na adresu Ochrana dravcov na Slovensku, Trhová 54, 841 01 Bratislava, prípadne doručiť osobne. Odporúčame tovar zaslať ako balík doporučenou zásielkou. Tovar nám prosím neposielajte dobierkou. Do balíka priložte kópiu daňového dokladu, ktorý sme Vám poslali s tovarom a kópiu ústrižku od doručovateľa. V prípade, že bol tovar už zaplatený, peniaze Vám vrátime najneskôr do 10 pracovných dní po obdržaní vrátenej zásielky, na účet, z ktorého ste zaplatili, prípadne inou formou podľa vzájomnej dohody.

Od zmluvy nie je možné odstúpiť v nasledovných prípadoch:

  • tovar je mechanicky poškodený
  • knihy majú známky používania (čítania, kopírovania)
  • počítačový softvér, audiovizuálne nosiče, audionosiče, videonosiče, hry a puzzle nie je v pôvodnom balení (tovar bol rozbalený)
  • tovar bol objednaný špeciálne na objednávku (najmä zahraničná literatúra)
  • keď to povaha výrobku neumožňuje (download)

V prípade neoprávneného vrátenia tovaru bude tento tovar vrátený zákazníkovi na jeho náklady.

Nákupný košík

0 Products - 0.00 EUR
Go to cart

Ponuka eshopu

Odoslaním objednávkového formulára vyjadrujem súhlas so zasielaním spravodaja RPS a iných informácií o RPS tu. Okrem ochrany vtáctva, je aj ochrana vášho súkromia pre nás jednou z najvyšších priorít. Toto oznámenie o spracúvaní osobných údajov vysvetľuje, aké osobné údaje budeme spracúvať, akým spôsobom, prečo ich spracúvame a komu sú osobné údaje poskytnuté alebo sprístupnené. Preto si toto oznámenie prečítajte pozorne. 

Tovar zatiaľ posielame iba v rámci Slovenska

Copyright © 2015. All Rights Reserved.

RPS - Ochrana dravcov na Slovensku